Är våren på väg nu ? :D

I dag började jag klockan tio och det har snurrat på riktigt bra hela dagen, jag lär mig nya saker hela tiden så det är jätte kul! Som i dag har jag bland annat lärt mig lite om kaffe maskinen, hur man gör latte och andra kaffe varianter med olika smaker osv :)
Slutade halv fyra och då hade jag ju inte varit ute på hela dagen och vilket underbart väder det var, fick verkligen vår känslor när man såg folk sitta på torget och äta glass :D
Ikväll har jag och älsklingen gått igenom hela lägenheten och skrivit upp på en lista vad vi ska lämna för saker när vi hyr ut den. Vi ska lämna den möblerad så vi har skrivit upp allt i detalj vad vi lämnar så att det inte blir nå strul sen.. Ska självklart plocka bort en massa också, jag är ju väldigt petig av mig som en del utav er kanske redan vet ;)
Mamma håller på att fixa flyttkartonger åt oss nu så vi kan packa ner allt som vi inte ska lämna kvar. Åh det känns verkligen att det börjar dra ihop sig nu, om exakt 25 dagar åker robin och jag flyttar hem till mamma och elin! Det känns jätte konstigt allt ihop men jag måste se det ifrån den ljusa sidan och tänka på det bästa även om det inte är det lättaste..

Näe nu ska jag se klart på efterlyst. Puss och god natt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Knäpp kort också!

2009-04-01 @ 22:08:01
URL: http://angelican.se
Postat av: Ziri

Guud, din stackare gumman! Förstår att det måste vara skitjobbigt :( Du är alltid hur välkommensom helst hos oss, det vet du va? :D

2009-04-02 @ 11:32:54
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh söt du är gumman :D Ja jag vet det och det uppskattar jag jätte mycket! Vi får inte tappa kontakten när han åker ;D

2009-04-02 @ 16:29:33
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag ska försöka knäppa mer kort, är väldigt dålig på det ;P

2009-04-02 @ 16:30:21
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0