dåligt med bloggande..

Har varit väldigt dålig på att blogga de senaste dagarna, får be så mycket om ursäkt för det men nu är jag tillbaks igen ;D
Tänkte berätta lite kort vad jag pysslat med eftersom jag inte ens haft någon tid till bloggen.. :P
I torsdags hade jag feber och ont i halsen som en gris men det blev jobb ändå hela dagen och sen på kvällen firade vi malin :)
I fredags var det riktigt vår väder och det firade jag, robin och niklas med att äta pizza i ute serveringen, åh vad härligt det var! Sen på kvällen blev det lugnt, vi tre satt här hemma och drack lite vin och spelade kort ;)
I går kom mamma, mormor och elin hit på fika och hälsade på en stund. Vi mätte ut lite mått på mig till balklänningen också så nu väntas bara att mormor ska sätta igång och sy den!
När dom for hem blev det bolaget och sen ut till viforsen på påskmiddag :D
Och ikväll är vi bort bjudna på middag hos ziri och daniel, åå det ska bli så himla mysigt! Var längesen vi hade middag ihop nu, har faktiskt saknat dom lite :)

Men nu ska jag sluta skiva och pallra mig ut i solen igen! Puss och glad påsk på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0