sista april!

Har varit dålig på att blogga de sista dagarna men jag har inte haft någon tid över till det..
Jobbade till tre igår och sen gick jag en sväng på stan, köpte ett par skit snygga jeans och min älskade läppsyl som jag har letat efter i ungefär ett halv år kanske ? Den har varit slut överallt men så nu har den äntligen kommit tillbaks, haha både jag och lisa vart super glad ;P
Sen på kvällen så var jag och mamma i lägenheten och packade ner alla robins kläder, en utav våra servicer och en massa annat. Det vart sammanlagt 10 stora kartonger och då har vi lämnat mer än hälften där som alla kökssaker, möbler och så. Sen blev det stor städning så ja nu är det bara att lämna nycklarna på söndag! Känns lite tråkigt tycker jag, men men :P
Pradade med robin i telefon igår och han verkar ha det jätte bra. Har bor hos några kompisar, peter och caroline som hyr ett hus där så det känns bra att han har dom och inte är helt själv! Igår hade han och caroline legat vid polen hela dan, åh lite avis man blir ;) Jag saknar honom så mycket så det gör ont, önska jag kunde åka till han nu..

Nu har jag precis kommit in från en morgon prommis med lisa, är jätte härligt väder ute idag :) Fast det blåser kallt i skuggan men det blir nog varmare under dan.
Ikväll blir det party med mina girls :D Vi ska sitta hemma hos lisa och grilla och sen ner på stadshuset. Kommer nog bli riktigt skoj, känns som att jag behöver roa mig lite nu efter dom här jobbiga dagarna!
Men nu ska jag gå upp och göra mig lite lunch och sen ska jag åka och handla lite inför kvällen ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0