halloooj :)

Igår kväll blev det en mysstund nere på waynes med matilda! Vi satt där från halv åtta till tio och bara surrade, var verkligen hur mysigt som helst :)

I morse ringde älsklingen och väckte mig vid nio och glad var jag för de för bara nån minut efter så ringde pari och frågade om jag kunde komma och jobba halv elva så jag snabbade mig in i duschen och fixade mig. Och sen kom min gulliga mamma kvart över tio och skjutsade ner mig till jobbet :)
Har rullat på som vanligt idag, slutade halv fyra och då satt jag igång och stor städade här hemma. Hade tänkt att ta en lugn hemma dag i dag och städa men så blev det icke så då fick jag städa när jag kom hem i stället ;P
När robin kom hem i från jobbet beslutade vi oss för att ingen orkade ställa sig och laga någon middag så vi tog en prommenad ner till sibylla och åt ett varsit skrovmål och gud så gott det var ;)
Blir bara lugnt och förhoppningsvis en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt och jobba i morgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0