home :)

I fredags eftermiddag var både jag och robin sugna på att åka ut och vara lite på landet så vi for och handlade en massa gott och sen for vi till viforsen och spenderade kvällen/natten där :) Carina, ingemar och hugo var i åre så vi passade på att låna huset lite! Daniel kom ut och åt tacos och umgicks med oss också, men det blev en väldigt tidig kväll för mig. Gick och la mig tio tror ja hehe, och sen igår morse klev jag upp sex och duschade och fixade mig för jobb. Försökte smyga så jag inte skulle väcka robin och daniel men jag vet inte om jag lyckades så bra :P Sen tog jag carinas bil in till stan, jobbade från 20 över åtta till kvart över fem och fy satan vad trött jag var sen!
Men jag snabbade mig hem och droppade i lite clear eyes i ögona så jag skulle se lite pigg ut också bytte jag om och så. Kg var här hemma helt själv då, haha han lånade våran tv för att han skulle se nån innebandy match :P Surrade lite med han och sen for jag ut på alnö där älsklingen var, åh jag hade saknat han hela dan :D
Blev grillning och en massa vin med folket där, hade jätte trevligt hela kvällen och satan vad gott det var att äta grillat! Årets första grillning för mig :)
Vid ett tiden då kände jag att det var nog för mig så jag gick ner och la mig medans dom andra fortsatte festande till fem i morse ;P

Halv elva tyckte jag att vi skulle kliva upp så jag väckte robin och han mådde inte alls nå bra då, han kallar sig vara lite förskyld idag ;) Haha! Klev upp och åt frukost och sen tog vi med vovsingarna på en prommis och vad härligt det var, klar blå himmel och sol. När vi kom tillbaks sa vi hejdå till alla och for till statoil och köpte oss en varsin glass, mumms ;D

Nu ska jag packa upp mina saker och sen blir det en dusch! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0