Jobb, jobb..

Idag har jag jobbat mellan halv tio och halv fyra och nu är jag trött kan jag lova. Phuu säger jag, äntligen kan man slappna av ;P Men jag ska banne mig inte klaga, det är ju jobba jag vill! Kom hem för en stund sen, sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem så man får höra hur planerna ser ut för ikväll. Men det blir lugnt för oss iaf, äta god mat och ta nått glas vin också har jag köpt jätte mycket godis ;D Thii, ikväll har jag planerat att vara väldigt onyttig för det är jag värld nu efter allt jobbande ;)
Får se om vi kanske ska tillbringa kvällens tillsammans med ziri och daniel också, hoppas hoppas!

I morgon börjar jag 20 över åtta och jobbar till stängning och sen blir det till att snabba sig hem och byta om för då ska vi på middag ute på alnö med robins familj. Han åker ju nästa söndag så dom vill ha en avskedsmiddag för honom! Kommer säkert bli jätte mysigt, är alltid lika roligt att umgås med dom :)
Men nu kom gubben hem så ska pussas lite med honom, återkommer på söndag så ni får ha det så bra så länge! ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0