lååång dag!

I morse hade jag en morgon som jag lovar alla tjejer vill vakna upp till! Ååh den var helt underbar! :D Jag blev nykär på nytt tror jag hihii, love you babee ;)
Strax efter nio gick jag ner till jobbet. Blev en väldigt lång dag, skulle igentligen sluta vid tre/halv fyra som vanligt men så frågade pari om jag ville stanna och stänga med cattis så jag lär mig de riktigt. Och jag hade ju ändå inget annat för mig så jag stannade kvar, är alltid roligt att jobba med cattis. Har alltid mycket att prata om, synd bara att det här var hennes sista dag där :/
Vi hade de jätte skönt på slutet, var typ inge folk så vi fikade, surrade och pratade en massa i telefon haha. Min middag bestog av blåbärspaj med massa vanilj sås och sen en stor choklad muffins :P Det går inte att låta bli att ta något av alla bakelser på dagarna haha jag brukar bestämma mig på morgonen att jag inte ska äta nått sånt på hela dan men tro på fan att det slutar att man ätit nått av de ändå. Jag kan fan inte vara nyttig längre, det går inte :O
Måste bli skärpning, jag tränar ju inte ens nu när jag har praktik heller eftersom man är så trött när man kommer hem.. :S
Strax efter sju var vi klar med allting och då skjutsade cattis hem mig, skit gulligt för nu är jag trött i kroppen kan jag lova. Har jobbat tio timmar idag, väldigt länge för att vara praktik men jag har bara igen det sen. Jag måste lära mig allt nu riktigt för sen är tanken att jag ska kunna fixa allt själv med stängning och så så jag kan jobba där när praktiken är slut :)

Nu ska jag göra mig nått att äta och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt! Älsklingen är på giffarna så är helt själv här hemma, buhuu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0