lite kort om helgen!

I fredags kväll var jag och robin ut och åt på tusen och en natt :) Vi åt tre rätters, drack rött vin och satt och pratade om allt mellan himmel och gjord! Var verkligen hur mysigt som helst :D

Igår på dan var jag ner till stan en sväng och shoppade lite och sen när matilda slutade jobbet så gick jag med henne en stund innan jag for hem. Och sen på kvällen blev det grillning hemma hos robins mamma, var som en avskedsmiddag för honom och den blev verkligen lyckad! Det var underbart väder så vi satt ute på altan bara i linne fram till åtta halv nio haha snacka om varmt för att bara vara april månad :P Blev en hel del vin, öl och sen kom hans mormor, morfar och kusiner och då blev det efterrätt och ännu mera alkohol. Hade jätte trevligt och väldigt mycket skratt under kvällen ;)

I morse vaknade jag och robin vid sju, det vara som att båda kände på sig att klockan snart skulle ringa och vi ville ju hinna mysa och hålla om varandra ett tag innan vi skulle kliva upp eftersom det var vår sista morgon tillsammans på några månader.. Så vi blev vaken och myste in i det sista då vi insåg att stoffe snart skulle komma och hämta oss.
Halv nio sa vi hejdå till allihop och sen for vi in till stan och hämtade upp daniel och ziri och sen for vi mot arlanda! Stannade till i gävle och käkade lunch på max och sen var vi framme på arlanda vid halv två och då följde vi med älsklingen till incheckningen och satan vilken jobbig stund det blev :( När jag förstog att vi skulle ta farväl fick jag som en stor klump i magen och när robin kramade om mig kunde jag inte stå emot tårarna och när jag såg att han inte heller kunde stå emot så kom det ännu mer och faan vad jobbigt det var, går inte ens beskriva hur det kändes men på nått sätt var det som att halva jag försvann!
Jag är så otroligt glad över att jag har ziri och daniel, dom var verkligen ett stort stöd idag, omtänksammare människor får man leta efter <3
Hela vägen hem var så sjukt jobbig, jag kunde bara inte sluta grina haha jag kände mig lite fjantig när jag satt där. Åh ziri var så söt som satt och tröstade mig, lill vän :)
Kom hem till sundsvall vid sex och då for vi till pizza playa och käkade middag tillsammans, svin mysigt! Och nu är jag hemma, har precis smsat med robin som nu sitter i tyskland och väntar på att han ska flyga vidare till bangkok och sen där byter han flyg igen till krabi. Lill gubben, jag tycker han är jätte stark som gör de här helt själv. Jag är dock väldigt orolig att det ska hända honom någonting men han vet vad han gör och det kommer gå bra! <3

Nu ska jag fixa lite här hemma och sen får jag se om jag åker och sover hos mamma ikväll, skulle vara jätte skönt för just nu är det bara jobbigt att vara själv.. 
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

Du vet vart du har mig gumman! tiden i början kommer vara jobbig men allt kommer bara att bli bättre och bättre.. Sen får du tänka på hur bra allt kommer att bli sen :) Du har mycket att se framimot och tiden kommer bara rinna iväg.. Snart ses ni igen och då kommer du säga att det känns som igår när robin for. Jag lovar dig hjärtat, det här kommer gå jätte bra :) Du klarar det, i help you :) Du vet vart du har mig hjärtat<3

2009-04-26 @ 22:15:24
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Huva lill vännen.. Förstå du hade en oerhört tung dag igår. Jag tänkte på er hela dagen.

De kommer bli bra då du kan åka till Robin och vara tillsammans med han igen.



Jag finns här för dej syrran..

Älskar dej

2009-04-27 @ 06:45:56
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Ziri

Gud, tycke så himla synd om dig gumman! Jag kan inte ens sätta mig i situationen, skulle vara så sjuukt jobbigt! Du är så otroligt stark som fixar det här! Och du vet att du har alltid mig, no matter what! Det är bara att ringa om det är nånting, vännen! :) <33

2009-04-27 @ 10:05:46
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad söta ni är! :) Är så himla glad över att jag har er gummor :) <3

2009-04-27 @ 16:03:26
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Det kommer gå bra gumman, tänk positivt även fast det är jobbigt och svårt! Du har dina vänner och din familj som ställer upp för dig :) ..

2009-04-28 @ 12:03:42
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0