måndag

I morse hade jag öppning så jag började nio och det var jätte mysigt att vara där själv och pyssla, gjorde mackor, fixade buffen, satt igång alla maskiner, räknade kassan osv. Var själv fram till elva och sen kom manzar och jobbade med mig, dagen har gått bra men jag har känt mig så jävla trött hela dagen. Blev inte mycket sömn i natt..

När jag slutade gick jag hem hit till mamma och elin och åt middag och sen for vi till mormor en sväng och fikade och kollade hur det går med min balklänning ;)
Och nu har vi precis varit hem till lägenheten och hämtat alla mina kläder och så, så ja jag har ju det jag gör ikväll. Allt ska vikas och hängas in i garderoben, alltid lika kul att pyssla med sånt :P

Du & jag babee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0