ingen blogg utan bilder..

Jag måste ju erkänna att jag är väldigt dålig på att knäppa kort, måste verkligen bli ändring på det! Men jag glömmer alltid bort att knäppa :P Antingen så väljer jag att lämna kameran hemma pga att jag är rädd att jag ska tappa bort den som tex när man är ute eller så när man väl har den med så glömmer jag bort att knäppa. Men som sagt jag ska försöka ändra på det från och med nu ;D

I dag har jag jobbat, har flytit på bra men har varit dock ganska lugnt och det blir lite drygt i längden. Tiden går ju så seegt då :P Jobbade till halv fyra och sen gick jag hem till min handikappade älskling, hua ni ska se hans fot. Den är blå och lika stor som boll :O
Annars så har jag mest suttit i telefon hela kvällen, klippt robin och nu sitter jag och är sur för att mjölken är slut här hemma! Jag är så himla sugen på varmchoklad också tänkte jag att jag provar att göra på vatten och socker i stället och det var typ hur äckligt som helst så jag spillde bort allt. Usch jag hatar att vara sugen på något och inte få det och det är alldeles för tråkigt väder för att jag ska gå till affären :/ Haha jobbig sits!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0