onsdag

Har jobbat idag och det har varit full fart hela tiden :) Är mycket roligare att jobba när det är lite stressigt tycker jag, man kommer liksom in i allt mer då också går ju tiden så mycket snabbare! Har även varit en massa sötisar som kommit och hälsat på mig, haha bland annat matildas pappa kom förbi och han frågade om jag hade börjat snusa :P Jag hade precis käkat en chokladboll och hade väl kanske lite kvar utav den i munnen och då trodde han att jag hade en snus, sööt ;)
Nu är jag hemma och ska strax börja med middagen men tänkte sitta här nån minut till, känns i kroppen nu när man slappnar av att man har stått sen tio i morse..
Ska jobba på lördag också, wiihooo pengar pengar ;D

Puss babes!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha så jävla roligt med snusen =D

2009-04-15 @ 18:13:03
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0