onsdag

I morse när jag vaknade hade jätte ont i halsen och kände mig lite hängig men jag klev upp och fixade mig för att gå på praktiken ändå, fick även sällskap ner utav matilda :D Ååh vad roligt det var att träffa henne, var längesen nu kändes de som. Blir ju så nu när vi har praktik, som annars så träffas vi ju varje dag :P Lill gumman jag har saknat diig <3
Annars så har det gått jätte bra idag även fast jag kännt mig kraslig också fick jag feber mitt på dan, men då tog jag en alvedon och då gick bra! Och i dag frågade Pari (alltså chefen) mig om jag vill jobba hos dom i morgon, är ju ledig i från praktiken eftersom det är påsklov men hon ville att jag skulle vara där och jobba hos dom i morgon, å gud vad glad jag blev :D Har liksom redan fått börja jobba lite extra efter bara en vecka :O Då har man gjort ett bra intryck ifrån sig ;)
Slutade halv fyra och då kände jag mig bara mer hängig.. När jag kom hem satt robin, ramsus och nån till här och drack öl och spelade kort. Hade lite förfest innan dom skulle ut :P
Själv tog jag mig en låång dusch och sen for jag med mamma och elin till syrran på påskfika! Mamma hade köpt påskägg till alla så hon ville dela ut dom också fikade vi och hade det riktigt mysigt :) Jag har världens bästa familj, tack för att ni är dom ni är <3
Kom hem för en stund sen. Sitter och funderar på om jag ska gå ner till två bleka sola, känner mig blek och nu var det några veckor sen sist jag solade och det märks verkligen på min hy :P Men samtidigt känns det dumt att gå ner dit och sola när man har en pojkvän som äger ett solarium, onödiga pengar och dessutom kankse det är dumt att sola eftersom jag har feber :S
Jag blir alltid så rastlös när jag är själv, det blir liksom dystert och tråkigt på nå vis. Speciellt på en kväll :O
I morgon ska jag iaf ut med brudarna :D Malin fyller ju år då så vi ska till henne först och fira hon och sen far vi in till stan och där får man se vart man hamnar, är ju studentfest på oscar så kanske blir att man hamnar där då :)
Jag hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon för jag måste jobba nu när jag väl fått chansen, ska det vara så att jag ligger i 40 graders feber så ska jag fan pallra mig dit ändå haha, näro men jag ska dricka te och ta hand om mig i kväll så jag är frisk och pigg i morgon för jobb och utgång! :)

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Älskar dej oxå lilla syrran roligt att träffa dej idag. Tråkigt att vara ensam du hade ju fått stanna hos oss om du ville.

Älskar dej snuttan...

2009-04-08 @ 20:34:33
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: matilda

<3

2009-04-08 @ 23:11:00
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0