skönt med helg :)

I går var det full satt med folk hela dagen, var stressigt men samtidigt roligt eftersom det var så mycket att göra. Vipps så var klockan halv två och då hade jag inte ätit någonting sen frukosten klockan åtta :O Haha jag fattar inte att jag orkade jobba, jag var hungrig redan vid elva men eftersom det var full fart så glömde man bort att äta, eller ja det fanns väl ingen möjlighet heller att ta lunch fören vid halv två då det blev lite lugnare :P
Jag jobbade till halv fyra och då var jag helt död! Haha gud det känns att man inte är van vid att jobba, som nu senaste månaden har vi haft jätte slappt i skolan plus att jag inte jobbat något heller så man har väl blivit bortskämd med att bara tagit det lugnt :P
När jag kom hem tog jag mig en dusch och så och sen for jag och robin till hans mormor och morfar på middag med hans släkt :D Var jätte mysigt, när vi kom fick vi en varsin martini som välkommsdrink och sen bjöds det på god mat, vin och en jätte god efterrätt. Haha både jag och emma jobbade med att få i oss hela bakelsen, så mätta var vi ;P
Blev en ganska sen kväll och jag blev förvånad över att jag orkade vara uppe så länge med tanken på hur trött jag var efter jobbet! Vi sov kvar ute i viforsen hos robins mamma och i morse vid halv åtta var vi tvungen att kliva upp för att robin skulle i väg och spela cup så han skjutsade hem mig och då kröp jag ner under täcket på en gång och la mig och sov någon timme till ;)

Hinner inte skriva så mycket mer nu men jag måste säga ett stort garttis till sandra till sin lill flicka! :D Åh jag har sett en bild på henne idag och hon är så himla liten och fin, en liten jasmine :) Jag är så glad för din skull gumman, fick nästan tårar när jag såg bilden på lill tjejen din :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0