sooool :D

Gud vilket underbart väder det är idag :D Jag klev upp halv åtta i morse och käkade frukost och kollade på vakna med the voice och sen tog jag mig en halv timmes power walk, var jätte härligt och jag fick många tankar rensade och sen efteråt blev jag mycket piggare! Fick skjuts ut till robins jobb av mamma, hälsade på han en stund och sen snodde jag bilen utav han ;) Höhö, brassade hemåt och städade lite, duschade och sen for jag ut till birsta där jag mötte upp lisa fisa :D
Vi gick och kikade i affärerna men ingen av oss hittade nå vi fastnade för (som vanligt när man äntligen har pengar) :O Jag som vill köpa jeans, skor och massor med toppar men näe jag får vänta tills dom fått in lite mer av alla vår/sommar kläder..
Fick iaf med mig ett par ben till våran säng, den har ju lyckats gått sunder på nå vis.. Så vi har haft den liggandes på golvet de senaste månaderna men nu var det dags att köpa nya ben till den när vi ska hyra ut lägenheten och sen när vi kommer hem slänger vi den och köper en ny ;)
Efter jag släppte av lisa hemma hos henne så for jag och köpte en plattång och nu ska jag se till att spara garantin på den i fall att den också pajjar, så jäkla onödigt att hålla på köpa nya hela tiden :O
Är iaf hemma nu, har surrat med matilda i telefon en bra stund åå vad vi peppade varandra inför allt skoj som kommer hända fram över :D

Snart kommer min älskling hem och ska duscha och så och sen ska vi ta oss en prommenix ner mot stan och gå och äta på något mysigt ställe :) Hinner inte skriva så mycket mer nu, ser att klockan bara rinner i väg och jag har inte ens fixat mig ;P Men ha en toppen kväll allihop för det tänker då vi ha, thii ;)

Innan jag och lisa for hem så glassade vi till det lite i solen ;D

Kommentarer
Postat av: matilda

fan vilken god glass :D

2009-04-24 @ 21:18:35
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0