tjao!

Min dag började inte alls bra idag! När det var dags att fixa till håret så funkade helt plötsligt inte plattången :O Något less jag är, 600 kr åt helvette!
Annars så har dagen varit bra. Vi hade paella som dagens lunch idag och satan vad gott det var :D Sist jag åt det var i spanien och de är så gott. Måste verkligen prova att göra det själv nån dag!
Slutade halv fyra och då gick jag hem och sen blev det middag med älsklingen och nu har vi precis kommit hem ifrån birsta :) Robin handlade lite saker som han ska ha med när han åker, bland annat en väska till datorn och ett par skit snygga skor . Väntar på att kaffet ska bli klart nu så vi kan fika våra beskvier ;)
Och sen måste jag åka till syrran och hämta hennes plattång, ska få låna den tills jag fått lön så jag kan köpa mig en ny. Jätte gulligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0