tjenixen :)

Sitter nu här och är mätt och belåten efter frukosten och kollar runt på lite olika shopping sidor, är så himla sugen på att köpa en massa kläder. Vill ha nya jeans, klänningar, toppar, underkläder och skor. Har hittat ett par skit fina jeans men jag vette tusan om jag vågar beställa jeans på internet, känns som att de vill man prova innan man köper ? Hmm.. Ja jag får se hur jag gör ;P
Helst vill jag bara åka till typ sthlm och shoppa gärnet, gud vad jag skulle må bra då! Som när jag och lisa var ner och bodde på en båt, gud vilken mysig resa det var! Det var underbart sommar väder, vi båda hittade det vi ville ha, fikade och åt gott på mysiga cafeer och restauranger. En riktig tjej resa :D Det skulle inte sitta fel nu kan jag lova, meeeen allt handlar ju så klart om pengar och just nu måste jag prioritera annat som bland annat att fylla på spar kontot tills om jag åker i juni..

Näe hurni nu ska jag avsluta här och göra lite nytta, återkommer ikväll ;) PUSS



Kommentarer
Postat av: matilda

vad små ni ser ut att vara ;)

2009-04-24 @ 21:19:37
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Linda

vi är inte så mycket större lilla vän ;)

2009-04-24 @ 22:24:18
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0