tjohej!

I dag vid elva gick jag och malin och hämtade studentmössorna, båda var nyfikna så vi öppnade och provade den på en gång :P Min är för trång, fan vad less jag är. Visst jag kan ha den men håret kommer bli fack också kommer jag säkert få en rand i pannan utav den efter alla timmar man ska gå och bära på sig den! Så det känns riktigt skit, men jag ska be mamma låta kolla på den och se om det går att töja ut den på nå vis :O Men den är jätte fin iaf :)
Slutade tre i dag och då gick jag och köpte mig en längre topp på gina också träffade sandra och lilla jasmine :D Åå jag blev helt rörd när jag såg dom, att sandra liksom har blivit mamma till en liten tös det känns jätte overkligt :P
Sen snabbade jag mig hem och då kom rasmus och emma och hämtade mig och robin för då var det kalas dags för rasmus. Han fyller ju 20 år i dag så det blev kalas hemma i hos han och robins mamma med släkten :)
Kom hem bara för en liten stund sen, har haft en jätte mysig kväll och nu tänkte jag strax gå och ta en dusch och lägga en ansiktsmask innan det blir natti :)

För jag ska ta studenten, trallalalaa ;P

Kommentarer
Postat av: matildaw

"fack" med a, haha du är så så sööt :D

2009-04-07 @ 22:09:14
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: matilda

gud vad fin den är :D jag kommer och hämtar den imorgon :D:D går det bra? :) <3

2009-04-07 @ 22:10:05
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Linda

hahaa ooj ;P Ja det är klart att du kan gumman, alltid välkommen ;) hihii <3

2009-04-08 @ 15:55:32
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0