torsdag!

I morse var jag svin trött när jag vaknade, var verkligen tungt att kliva upp men jag tog mig upp och fixade mig. Började klockan tio och sen vid tolv gick jag med malin och matilda till hedbergska för att hämta ut studentmössorna som våran mentor hade mejlat om till oss men när vi kommer dit står det att det är nästa vecka man ska hämta dom :O Så typiskt våra lärare att lämna ut fel information.. :P
Gick iaf tillbaks sen till jobbet. Har haft jätte roligt idag, hållt på skämtat och skrattat med både dom jag jobbar med och kunderna. Och våran kock går och sjunger lindis lindis till mig hela tiden haha!
Slutade kvart över tre idag och då gick jag och handlade lite mat. Och nu har jag och robin precis ätit, blev en liten lyxigare torsdags middag idag som bestog av taco inspirerande wraps och ett glas vin :D
Nu måste jag kila, ha det bra snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0