bara för skoj skull så har jag svarat på denna långa lista ;P

JAG ÄR:
Blyg: Ne det kan jag inte säga, men i vissa situationer blir nog alla blyg
Smart: Ojja :P
Långsam: Kan vara rätt långsam när det gäller att svara på en fråga :P
Stressad: Inte för tillfälligt
Tålmodig: Aa på det mesta så..
Djup: Ah men bara inför vissa personer
Öppen: Oftast så
Ärlig: Ja, det är så man kommer någon vart här i livet!
Positiv: Självklart :D
Rolig: Jag tycker jag är rätt rolig om andra tycker de det vet jag ej :P
Ansvarsfull: För det mesta så

JAG HAR
Svikit en kompis:
Det har nog alla gjort i tonårens tid
Förlorat en bästa vän: Ja..
Sagt att jag älskar en kompis: Ja det händer varje dag :)
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Jajjemen
Slagit en kompis: Haha näe verkligen inte :O
Berättat hemligheter: Ja det har väl hänt, men har jag lovat någon att det är mellan oss så håller jag det

JAG HAR
Blivit sårad:
Ja, ett par antal gånger
Haft stadigt förhållande: Ja, har det just nu med :D
Krossat någons hjärta: Krossat vet jag väl inte men kanske gjort någon besviken, alltid lika hemskt..
Gett någon ditt hjärta: Ja, till Robin nu :)
"Playat" någon: Ne tror inte det, inte med mening i sånna fall
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej :O
Varit otrogen: Aldrig någonsin!!

FAVORIT:
Film: Ingen aning
Bok: Älskar sanna böcker
Lärare i skolan: Haha ja alla är mongo på min skola ;P
Plats: Där det är varmt :)
Frukt: Äpple och banan
Dricka: Fanta
Ha på mej:
T-shirt och trosor

JAG HAR
Opererat mig: Nä jag har klarat mig ifrån det
Tatuerat mig: ja en ödla på skulderbladet
Cyklat omkull: Jo det kan man väl verkligen säga, har till och med ärr efter det :P
Sjungit i duschen: Haha ah men inte ofta
Hoppat bungyjump: Nej och jag skulle nog aldrig våga heller
Fobi för något: Svettlukter
Sett någon dö: Ja våran förra katt :/
Varit på begravning: Ja två stycken
Sagt att jag hatar någon: Ja och menat det

LIVET:
Svart eller vitt: Svart mest
Skriva eller tala: Beror på
Öl, cider eller vin: vin
Nagelbitare: Har varit men har lyckats sluta :)
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Lösgoddis för då kan man ta choklad med :P
Frukt eller grönsaker: Båda
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Beror ju på vad man känner för, men softa gör man ju fler gånger i veckan än att festa så jag är kanske mer än soft människa haha ;P
Sommar eller vinter? Sommar ;)
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus helt klart
Kärlek eller vänskap: helst båda, men hur skulle man klara sig utan sina vänner ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0