lite shopping

Efter jag duschat och så i morse ringde jag mormor och frågade om hon kunde skjutsa mig till mammas jobb så jag kunde lånas hennes bil och gullig hon är så gjorde hon det :) När jag hämtade bilen blev det en tripp ut till birsta, blev så himla shopping sugen i morse så var bara tvungen att åka ut dit en sväng och kika lite ;)
Jag hittade en klänning förra veckan som jag blev kär i men så fanns inte min storlek och idag när jag var på gina i birsta så hade dom den och då blev jag ju tvungen att köpa den :) Köpte även lite andra grejor, sånt som en tjej bara måste ha fast det är skit drygt att lägga pengar på ;P
Och sen avslutade jag med en mjukglass och for vidare tillbaks till mammas jobb och hämta hon och då for vi till stan och kikade runt lite med hon. Och sen köpte jag med en varsin sallad hem i från coffe huose till mig och älsklingen ;D
Och nu har mamma precis varit här, har klippt och gjort hon snygg i håret. Tänkte byta om till mjukisar och mysa mig ner i soffan och äta lite daim med robin nu :)

Och just det! Dom ringde i från afmidor idag och frågade om jag kunde jobba i morgon :D Åh vad glad jag blev :D


Dagens outfilt ;P Dock lite suddig bild eftersom den är tagen med mobilen..

Kommentarer
Postat av: matilda

ny tshirt? :) jätte fin bild :)

2009-04-14 @ 20:58:38
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Ja lite ny är den :P Tack sötnos :D

2009-04-14 @ 21:19:39
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Ziri

IIIh, du är så fiin gumman! :)

2009-04-15 @ 09:07:55
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gullig du är hjärtat! :) Du är fin du med :D

2009-04-15 @ 09:22:49
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

X antal år sedan det var inne med mudd på skinnjackor! Som jag sa till mina vänner... dyker nån upp med fjortis muddar på jackan är vi inte vänner längre! Usch så fult det är!

2009-04-17 @ 12:38:29
Postat av: Linda

hahaa det där var det mobbaste jag har hört idag ;P Man väljer väl själv om man vill ha mudd eller inte, tycker man att det är snyggast så som bland annat jag då så är det väl dens ensak. Snacka om barnsligt att säga upp vänskapen med en vän om den har en mudd på sina jacka :O HAHA! Och en sak till! Vad moget att kommentera nåns blogg anonymt ;)

2009-04-17 @ 16:31:25
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0