vårkänslorna börjar blomma fram :)

Igår så var vi ju bjudna på middag och myskväll hos ziri och daniel och jag kan verkligen säga att det var en riktig myskväll :D Daniel var kocken och han lagade typ den godaste lasangen jag någonsin ätit :O Haha ja vart faktiskt lite förvånad över hur god den var, viste inte att han var en sån mästere på att laga mat ;P
Sen blev det efterrätt också spelade vi chigago och ziri vann båda gångerna haha det var så jäkla kul för både robin och daniel vart skit sur bara för att en tjej lyckas slå dom ;)
Sen blev det film och en massa med godis, haha jag tror jag och robin åt upp halva deras påskäggs godis (a) :P

Idag har jag hunnit med mycket! Först så kan jag ju berätta om att när vi skulle åka till solariet i morse så körde robin på en stor mås och fy satan vilken smäll det blev! Både jag och robin blev jätte chockad så vi började as garva haha åh stackars mås det blev bara traser av den :(
Har solat några minuter idag och gud så skönt det var och det behövdes verkligen nu, var några veckor sen sist pga att jag inte har haft någon bil också har jag varit för snål för att gå ner till två bleka och betala :P
Efter solningen for vi till robins mormor och morfar på kalas! Vi satt ute på deras altan och fikade och där var det varmt kan jag lova, riktigt mysigt :)
Innan vi for hem handlade vi lite mat och sen gick jag ut och gick en stund och nu väntar jag på att tvätten ska bli torr så jag kan gå ner och hämta den. Men nu först blir det mat och sen hoppas jag på att matilda kommer ner och hälsar på ;D

Kommentarer
Postat av: fanny

läääs min blogg .. www.barafaanny.blogg.se

2009-04-13 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0