vilodag..

I dag är jag hemma och vilar upp mig vilket jag är i stort behov utav! Har jobbat i sju dagar i streck nu och har nästan inte fått sovit nått och min kropp behöver sömn för att orka med.. De sista dagarna har jag somnat vid nio, KUL :O Och nu är det ju liksom sista veckan med robin också och då vill man ju vara pigg så vi kan umgås en stund på kvällarna!
Men i dag så vilar jag lite också passar jag på att tvätta så det är klart inför söndag. Städningen och det som ska packas ner här fixar jag och mamma nån dag till veckan, killen som ska hyra lägenheten ska inte ha nyckeln förns den tredje så jag kan ju bo här tills dess om jag vill men näe jag tror nog att jag flyttar hem till mamma och elin på söndag eller måndag! Blir så ensamt annars ;P
Nu har jag precis ätit lunch och ska nog bara vara hemma idag och njuta av att bara vara :) Ska ta mig en dusch, noppa ögon bryna, göra ansiktsmask och måla naglarna hade jag tänkt! Och senare i efter middag ska vi på middag hos mamma och elin, myys!

Snart ett årsen <3

Kommentarer
Postat av: lisa

åååh jag saknar spanien! fan vad kul vi hade :D

2009-04-22 @ 13:51:11
URL: http://lisamarielind.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa jag med! Oslagbar resa ;D

2009-04-22 @ 13:55:34
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0