go morgon, go morgon, go morgon .. ;)

För ca en timme sen sa jag och älsklingen adjö, vi kommer nog inte träffas nu förrän på söndag kväll eftersom han ska jobba som knalle på selånger marknad i helgen och måste sova kvar där pga av att det är så mycket inbrott bland stånden.

Vi har iaf pussats och kramats extra mycket till morgon så jag ska nog klara mig tills på söndag nu hehe :) Men det känns alltid lika tråkigt att sova utan han, blir tomt på nått vis..
Fast det känns som att en helg är en flugsmäll nu mot för då vi var ifrån varandra två hela månader :P

I dag har jag lite att stå i under dagen och sen ikväll blir det födelsedagsfest för min underbara vän matilda som fyller år i dag! :D Massor med grattis till dig gummsan. Ikväll ska vi fira din stora dag ;) <3



Just det!
Gå in på http://nordiskaprylkompaniet.se/ . Där har ni robin och daniels webbshop som är lite under uppbyggnad, hittills är den grymt snygg och hampus har gjort ett dunder jobb med bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0