haft en toppen helg!

I fredags på dan var jag hem till mamma och fikade en massa kaffe och kladdkaka som hon hade bakat för min skull ;)
Sen vid två tiden gick jag ner till stan och mötte emelie. Vi satt oss på svenssons och tog oss ett varsit glas vin och satt och surrade, riktigt mysigt! Vi har som alltid tusen saker att prata om och det roliga är att vi tycker lika om nästan allt :)
Var lite annorlunda att gå och sätta sig och ta ett glas vin bara så där mitt på ljusa dagen men det var super trevligt och det var ju faktiskt fredag.. ;P

På kvällen blev det middag och myskväll hemma hos ziri och daniel! Åh jag älskar att vara hemma hos dom :D Vi åt en massa gott och drack lite vin. Ziri gjorde jätte god fläskfile i ugn med potatisgratäng, sås och sallad till. Sen blev det efterrätt och godis ;) Haha det slutade att alla hade ont i magen för att vi ätit så mycket :P
Hela kvällen var jätte trevlig, måste vi göra om snart sötisar! 
Jag och robin lånade deras soffa och sov kvar där ;)

I lördags efter vi ätit frukost så for vi hem till mamma för att duscha och byta om. Och sen ut till timrå för att fira min lillebror som fyllde 15 år! Var jätte roligt att åka dit och det var första gången vi var i deras nya lägenhet också och jag blev helt kär i deras möbler och stil hemma, dom bodde verkligen skit fint! Maria har smak hon ;)

Efter kalaset for vi ut på alnö till anna och hans på kräftskiva. Det spö regnade ute men dom hade satt upp ett jätte stort partytält med infravärme och ljusbelysning så vi kunde sitta ute ändå. Vi var sammanlagt 47 stycken så det var en stor kräftskiva vi var på och roligt hade vi! Det var en massa lekar och sånger också haha jag har knäppt lite kort ifrån ena leken så ni ska få se hur snygga vi var ;P
Det blev en himla lång fest, vi kom hem vid halv sex och då satt sig robin, jocke och hampus sig och delade på en flaska whisky och jag tog ett glas vin. Haha jag fattar inte varför vi inte bara gick och la oss :O Men ja vi hade det trevligt vi och det är väl huvudsaken :)
Igår morse mådde vi däremot mindre bra, fy fan haha alla såg ut som nå sopsäckar när vi klev upp. Och det var en hel drös som sov kvar här, tror vi var 12 stycken som åt frukost tillsammans. Elina satt och garvade åt mig när jag satt vid köksbordet och käkade haha sötfia ;)

Det blev en himla seg dag hela dan, vi satt ute på altan och surrade och när klockan var fem kom vi på att vi skulle åka båt ut till piren och äta middag! Skit mysigt och maten var jätte god :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0