hälsat på i matfors..

I dag har jag, mamma och elin varit ut till matfors och hälsat på therese, micke och barnen :) Vi har bara myst, fikat en massa gosaker och sen tog vi en prommenad upp till stallet och hälsade på en sväng!
Och gud vad roligt det var att komma dit, har ju faktiskt nästan mer eller mindre bott i det där stallet så det kändes lite som hemma nu när man kom dit. Och min älskling henke penke stog i hagen och var precis lika fin som då jag hade han, dock så hade han blivit lite tjock men det är nog bara sommarbetet som gjort det :)
Jag gick så klart in till han och pussade och kramade på han, åh jag saknar tiden med honom och alla tävlingar vi varit runt på. Han har varit min klippa och jag kommer alltid att älska han :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0