home

Nu är vi hemma i sundsvall igen. Klev upp sex i morse så att vi skulle komma hem i tid eftersom robin skulle jobba! :P
Blev en två dagars semester för oss iaf och det har varit jätte mysigt att vara där! Jag älskar den där stan, allt är så fint överallt :)
I lördags kväll när vi var på väg ner till stan så gick vi förbi hamnen och kikade på det nya lägenheterna dom byggt där och det kan man kalla för flådigt! När man kliver ut ifrån sin altan så går man bara ner en liten trapp så kommer man ut till sin båt. Så det är mer eller mindre bara att kliva utanför dörren så kan man hoppa ner i båten, skit läkert!

Både jag och robin blev lite sugna hehe men dom kostar dock 2 miljoner kronor och hyran är inte allt för billig den heller :P Men drömma kan man alltid..  ;)

Näe nu hurni ska jag dricka upp mitt kaffe och ta mig en dusch! Byee :)

Jag som är så dålig på att knäppa kort, glömmer oftast bort att knäppa :/ Men har lite blandade bilder ifrån helgen iaf!







Kommentarer
Postat av: kikki

Tacktack :) Haha, jo han verkade lite förtjust ;)

2009-08-11 @ 10:45:34
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Näe, det mesta försvann bara på en vecka efter förlossningen, så det är skönt =) Blir friskis igen i höst sen ;)

2009-08-11 @ 16:09:33
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0