Jobb

I morse var jag seg nästan lika seg som igår faktiskt, hua det blev verkligen hårt i lördags :P Efter frukosten la jag mig i soffan och halv sov och vipps så ringer pari (alltså min chef på afmidor). Hon frågade om jag kunde hoppa in och jobba från klockan två och jag blev så klart jätte glad men samtidigt chockad eftersom jag inte har jobbat där någonting efter jag kommit hem ifrån indonesien!
Efter vi la på kände jag mig måttligt stressad, klockan var halv ett och jag hade nästan alla mina grejor i bilen och den stog kvar hemma hos anna och hans där vi var på kräftskiva i lördags. Så jag fick be per (robins pappa) lite snällt om man kunde skjutsa mig bort dit för att hämta bilen så jag sen kunde snabba mig hem till mamma och fixa mig där..
Jag hann både duscha, sminka mig och äta lunch på 40 minuter haha det är nog mitt rekord det ;)

Har varit jätte roligt att jobba idag, jag trivs super bra där :)
Jobbade själv nästan hela dan, var lite närvös över stängningen eftersom det var nästan tre månader sen sist men det gick bra!
Blir jobb i morgon med, känns jätte roligt för nu är jag verkligen dö less på att bara gå hemma hela dagarna.. Inte min grejj :P

Nu är jag hemma hos mamma en sväng! Robin är på giffarna och jag lovade att stanna inne i stan tills matchen är slut så vi kan åka hem tillsammans. Så då passade jag på att åka upp hit och få lite fika medans jag väntar på han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0