lite seg i dag :p

Igår på dan åt jag lunch ifrån coffe house tillsammans med matilda och anton. Jag hade bestämt innan att jag skulle bjuda matilda eftersom det var hennes födelsedag :)
Vi köpte med oss och åt hemma hos matilda och sen hjälpte jag dom att fixa och duka inför kvällens partaj!
Vid sex/sju kom resten utav brudarna och då blev det en massa smink, hårfix och tjejsnack uppe på toan medans matildas mäster kock till pojkvän var nere och fixade maten ;)
Han hade grillat kött, gjort egna potatisklyftor med grönsaker och en riktigt god tzatziki till det. Åh han var så söt som stog där och fixade till oss :)
Till efterrätt fick vi chokladbollar och nån slags bakelse och det var så gott allt haha ni kan ju tänka er vad mätt man var sen.
Blev en massa vin, paketöppning, dans och tjejsnack där! Det slutade med att vi var 14 stycken tror jag :)
Vid tolv/ett nånting så gick vi ner till stan, blev först en sväng på svenssons och sen bk. Kallt som saatan var det också och nästan alla av oss var barbent så man höll ju på typ frysa ihjäl. Var kanske sista kvällen man kunde gå ut i klänning med barbenta ben för de här året ? Känns verkligen att hösten håller på att komma nu..

Idag har jag varit på selånger med mammsen och elin. Elin åkte några karuseller också käkade vi en hamburgare där och kikade runt lite. Stannade så klart till där robin, daniel och hampus stog och där var det bra med kunder. Dom sålde hela tiden under den tiden vi var där, roligt för dom! :)
När vi kände oss nöjda så for vi hem till mormor och fikade en sväng. Alltid lika mysigt att komma hem dit, har mycket fina minnen därifrån sen då man var liten :)

Ikväll har jag och mamma ätit våran favorit tacopaj. Mumms mumms!
Jag blir nog bara hemma här ikväll och myser, var lite sugen på att gå ner på stan och ta en öl eller två men jag vet inte riktigt. Lutar iaf inte åt det hållet, vi har köpt en massa godis och chips och det skulle ju inte sitta helt fel kan jag lova. Hehe jag tycker att jag inte har gjort annat än att ätit idag men det är väl som vanligt de så här dagen efter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0