sunday

Min helg har jag spenderat med jobb och en massa mys!
Det är så mysigt nu när det börjar bli mörkt kvällarna så att man kan tända ljus. Jag och annika tände hela över våningen med ljus i fredags och det blev såå mycket mysigare stämning :) Haha robin bruka få nå fel på mig när jag sätter igång och tänder ljus överallt, men jag tror nog det bara är för att han är rädd för att vi ska glömma och blåsa ut dom. Innerst inne så tycker han om det, det vet jag! ;)

Det har blivit en massa god mat, vin och andra onyttigheter hela helgen tillsammans med underbara människor :)
I fredags när jag skulle hem ifrån stan hände det däremot en väldigt hemsk sak, så hemsk att jag skäms och knappt vill skriva det här i bloggen men jag gör det i allafall för igentligen så är det idiotjäveln i den andra bilens fel :S
För att komma till saken så krockade jag i fredags, precis vid ett rödljus! Det var så jävla klantigt, dumt och ja han (idioten) i den andra bilens fel.. Hade han haft lite mer koll på om han skulle köra eller inte så hade det aldrig hänt!
Jag lovar att jag aldrig har varit så skakis som jag var efter det. Jag for raka vägen till närmast parkering för att ringa robin och berätta. Blev även en hel del tårar som kom ut!
Tur jag har en sån underbar pojkvän som är så förstående jämt :) Underbara du <3

Idag har jag en sån där dag som jag passar på att ta hand om mig själv lite. Han tagit ett långbad, gjort peeling, hår inpackning, lagt ansiktsmask, målat naglarna och noppat ögon bryna. Så nu känner jag att jag har haft lite lyx för mig själv idag ;)

Är hos mamma nu och har precis ätit hemma gjorda köttbullar, mumms!
Det blir tidig kväll för mig ikväll för i morgon börjar jag jobba kvart över fem på inventeringen. Hua jag gruvar mig tills då klockan ringer :P
Men nu hörde jag att fikat är klart här så ska snabba mig dit innan chokladfingrarna tar slut ;D

Kommentarer
Postat av: L

tack så mycket :)

2009-08-30 @ 19:49:36
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0