tisdag

I söndags kväll kom robin hem efter en helgs jobb på selånger! Och han var mer än efterlängtad kan jag lova :D
Vi myste hela kvällen, åt pizza och kollade på film.. Skönt att vara tillsammans igen! :)

Igår var jag ute på alnön hela dagen. Tog en timmes prommenad med ellie och städade lite i huset. Jag plockade ihop på övervåningen medans elina städade nere ;) Hemma fruarna haha! 
På kvällen klippte jag robin vilket behövdes. Har tjatat på han i flera veckor tror jag men han är som små barna och tycker att det är jobbigt att sitta still hehe :P Men igår så kom vi överrens om att göra det och han vart jätte fin! Måste ha gått flera månader sen sist jag klippte han, men så kan det gå när man har tjurskallar att göra med ;)

I morse åkte jag med robin in till stan hem till mamma. Så sitter här och har precis ätit frukost, ska strax gå ut och gå på en morgon prommis med emelie :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejsan hoppas att allt är bra med dig! :)

Vore kul och ses snart ;)

Pontus saknar dig som vi alla andra!

kolla gärna in min blogg..

www.bheartl.blogg.se

kramkram linnea o pontus :)<3

2009-08-20 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0