tjabba

Det är väl bäst man skriver lite medans man har tillgång till dator. Matilda klagade igår på att jag blivit en dålig bloggare, så jag får väl försöka skärpa mig då ;P

Igår var jag hem till ziri och hälsade på hon och katterna :) Var ett bra tag sen vi sågs nu så vi hade tusen saker att prata om, jätte trevligt! Drack en massa kaffe och surrade på och sen sa det bara vipps så hade det gått fyra timmar haha, går fort när man har roligt ;)
Killarna kom hem ifrån jobbet vid fyra och då åkte jag och robin hem nästan på en gång. Käkade middag och sen följde jag med annika och kollade på robin och per när dom spelade match med korpen. Och sen for vi hem och myste till det  i soffan med lite vin och fika :)

Idag har jag varit ut till birsta och lämnat in några cv och sen blev det lite shopping med mamma! Jag hittade en jätte snygg tyg jacka i kavajmodell som jag köpte :)
Och sen var vi på stan en sväng också för att mamma skulle handla nå kläder till elin där. Jag har hittat hur mycket fint som helst idag som jag vill köpa, det bästa med hösten är att det kommer in så mycket nytt!
Så nu håller jag bara tummarna på att det dyker upp ett jobb här snart så jag kan shoppa lite mer ;)
Har även kollat i den nya ikea katalogen som har kommit ut nu och där har jag hittat jätte mycket som jag vill köpa till lägenheten. Bland annat en ny säng och det roliga är att jag och robin är överrens om att det är den vi ska ha :D

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen åka hem till alnö och äta middag! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Linnea

Naw! :)<3

jo de går jättejätte bra! :) har en ny häst sen ett år tillbaka! :)red in han själv!<3 :)

jo de är de roligaste som finns! :)))

saknar dej ! :(<3



pusspuss :*

2009-08-23 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0