torsdag

Igår följde jag med och kollade på robin och alla andra tokstollar som är med i alnös korplag när det hade match. Jag stog där med annika, linn och elina och sen kom jenny dit också för att kolla på tommi som var med i det andra laget :)
Vi vart godissugna efter ett tag så jag, elina, jenny och linn for till ica och handlade. Träffade både sanna och lovisa, duktiga flickor som jobbar ;)
Sen for vi tillbaks och hoppades på att matchen var slut för det blåste jätte kallt :P Slutade iaf med att alnö vann med 2-0 och min babe gjorde ett utav målen :D
Sen for vi hem till alnö med jocke och elina. Jag och elina gjorde mackor som vi satt och käkade till matchen där sverige mötte finland, sportig kväll ;) Haha!

I morse åkte jag med robin hem till mamma. Passar på att tvättar upp lite kläder också har jag suttit nästan två timmar med att skriva ett cv och det var ett jäkligt krångligt cv att skriva, var inte bara att bifoga själva cvt utan man skulle svara på en massa frågor som typ nämn tre kända personer som har stark utstrålning, beskriv vad bra service är, har kunden alltid rätt? eller vad engagerar dig mest ? osv.. Det gällde att man tänkte till, tycker sånt där är jätte svårt att formulera så att det låter bra. Iaf så när jag var klar så råka jag komma åt någon knapp på tangentbordet så att allt bara försvann! Tror ni jag vart något less då eller :O
Fy fan haha jag svor för mig och gav upp, har man liksom suttit med det där skit länge och verkligen lagt ner tid på det och sen bara försvinner det!
Jag tog mig en power walk runt sidsjön och det behövde jag, fick jag ur mig lite agressioner ;P

Nu har jag precis ätit lunch och är på bra humör igen så man kanske ska ge sig in på att skriva det där cv igen så att jag har det gjort! ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

men inte du och jag linda, vi var duktiga som inte köpte godis :D

2009-08-13 @ 22:59:47
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det var vi ;D Men jag var bra sugen kan jag lova hehe :P Men nu är det helg och då får man äta godis utan att det gör något ;)

2009-08-14 @ 08:26:21
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0