torsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev igen! Det känns lite som att man kanske skulle ha gjort ett sommar uppehåll eller nått med bloggen :O Jag glömmer helt bort den eller så när man väl ska till och sätta sig och skriva så är man oftast stressad och ska iväg någonstans eller så ska någon annan ha datorn.. Min dator har jag inte använt sen då jag var i bali pga av att där vi bor finns det inge trådlöst internet så jag lånar oftast nån dator när jag ska sitta :P

Hmm vad har jag gjort sen sist då jag skrev då ?
Helgen som var så bodde jag hos mamma, vi var ute i birsta och shoppade och bara myste tillsammans :)  På söndag kväll kom robin hem ifrån en hel helg i stöde med daniel, så då myste vi till det med pizza och film hemma hos stoffe.
Och i veckan har jag hjälpt therese och micke att flytta, eller jag passade barnen medans dom andra bar ;) Åh vad jag älskar att vara moster, mina små älsklingar! :D

Och sist men inte minst så hade ju jag och robin våran ett års dag i måndags! Vi fick låna mammas lägenhet så när robin kom hem ifrån jobbet myste vi till det med lite vin och sen fixade oss tillsammans för att senare gå ner till jops och äta en god middag. Och det var hur härlig kväll som helst, vi satt ute i solen i deras uteservering och åt god mat också drack vi vin till det!
Satt där bra länge och pratade om allt man kan tänka sig, åh det finns ingen bättre än du <3
När vi skulle gå hem så blev vi jätte sugna på en daimstrut så vi köpte med oss en varsin sån till våran film som vi skulle se hemma ;)

Näe nu hurni ska jag gå ut i solen igen!  Men jag lovar att återkomma inom kort, pusss ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0