Uppe med tuppen ;P

Ja det kan man säga att jag var idag! Klockan ringde kvart i sju och då var det bara att kliva upp och hoppa in i bilen för att lifta med robin in till stan. Börjar bli himla less på det här med att inte ha sitt eget och bo så långt ifrån stan, hade varit en sak om vi hade haft två bilar men så är icke fallet så det är väl bara att bita ihop i typ 2 och en halv månad till..  :O

Jag for hem till mamma då iaf och åt frukost, tog en prommenad och fixade mig för att träffa emelie nere på stan! Och det var verkligen hur roligt som helst att träffa hon, var nästan ett års sedan sist :O Vi tog en lunch på stan och satt och surrade och vi hade hur mycket som helst att prata om! :D
Vi kikade lite runt lite i affärer också och jag var på spendera pengar humör idag tror jag haha, köpte både jeans, två tröjor/koftor och ett nytt sett underkläder ;)

Oops nu måste jag snabba mig att avsluta här för nu kommer gubben min och hämtar mig, men skriver kanske mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0