vakna med the voice

Nu har jag nyss sett vakna med the voice som har börjat igen, mitt favorit program på morgonen :)

Igår jobbade jag mellan 12.00 - 19.00. Var ganska lugnt hela dan, sista timmarna jobbade jag själv och då hade vi endast tre sällskap som fikade hos oss så då passade jag på att stor städa överallt så att tiden skulle gå lite fortare ;)
När jag slutade ringde robin och sa att vi inte kunde laga någon middag hemma pga att dom höll på att riva bort bänkskivorna i köket så det fick bli pizza för oss haha sällan vi och pizza. Men det satt inte fel igår kan jag lova :P 

Dom ringde igår ifrån inventerings jobbet som jag har sökt också och sa att jag har fått det. Det är två dagar, en i sundsvall och en i hudiksvall! Så på måndag ska jag vara ute i birsta kvart över fem på morgonen och jobba fram till tolv ungefär. Mycket tidiga mornar men det är ju bara två dagar :)
Det är verkligen inte det roligaste jobbet men eftersom jag inte har något annat för mig då så varför inte, pengar vill jag ju ha!

Näe hurni nu blir det frukost och en dusch.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det är bättre än ingenting :)

2009-08-26 @ 20:42:53
URL: http://bergseje.webblogg.se/
Postat av: linda

ja verkligen! :)

2009-08-27 @ 09:58:41
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0