1 december

I morse sov jag läänge, så himla skönt! Sedan segade jag på och bara myste för mig själv här hemma :)
Har funderat lite på om jag ska köpa lite julpynt och fixa fint som alla andra. Vill ju också ha julmysigt hemma! Just nu har vi bara julstjärna uppe, men ja det känns samtidigt skit tråkigt att göra fint nu när det är kaos med vatten skadan. Man vet liksom inte vilken dag dom kommer hit och riven upp golven :S
Det är fortfarande inte klart med alla papper än så det är det vi väntar på nu..

Har jobbat kväll i dag också :) Och nu sitter jag och hjärtat och fikar lite te och mackor. Älskar alla mysiga kvällar man har varje kväll, väldigt uppskattande då man kommer hem ifrån jobbet!
Nu ska jag fortsätta att ta vara på den lilla stund som är kvar utav den här kvällen och bara mysa :D
Robin sitter i sin morgonrock ikväll och jag tycker det är så sjukt roligt när han har den på sig, haha åh man vill bara pussa på han och knyta upp snörningen i midjan :P Jag vill också ha en, ser så mysigt ut :)


Kommentarer
Postat av: kikki

Tack :D

2009-12-02 @ 07:45:37
URL: http://kikkiiii.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0