Bara fyra dagar kvar nu hurni ;)

Visst går tiden snabbt ? Är liksom jul om fyra dagar sen ett nytt år, härligt tycker jag :)

I lördags hade vi ju lilla julafton hos Therese med min familj på pappas sida.. Vi hade jätte mysigt! Åt tacos, bytte julklappar och myste på :D Fast klapparna öppnar vi på den riktiga julafton ;)

Igår var jag iväg och solade en sväng, jätte skönt var det att få lite färg på sig igen! Sedan åkte jag hem till mamma och fikade och myste med kissarna :) Dagen gick himla snabbt, vipps så var klockan redan 18.00 och då kom min älskling hem :) Åh vi hade saknat varandra jätte myket fast än att han bara var borta en natt, hihii så kan det va när man är kär ;) Vi myste hela kvällen, beställde hem bite line pizza och drack ett glas vin!

I dag är det kaos ute haha jäklar vad snö det har kommit. Tycker synd om dom som skulle ut med bilen i morse :P
Jag har varit ner till stan och gjort lite ärenden nu på för middan och det var jobbigt att gå på vissa ställen där man fick ploga sig fram med bena för att komma fram och halt var det. Men det är ju lite mysigt också när det är så här tycker jag även fast jag inte är någon vinter människa. Men ska det ändå vara vinter så får det gärna vara så här istället för slaskigt eller svin kallt :)
Nu har jag nyss satt upp gardiner i sovrummet och det vart så fint! Förut har vi haft hissgardin där inne men jag lessnade på det. Vart mycket mysigare nu!
Åh det är så mycket mys nu hela tiden kring jul, jag älskar det :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan gå och jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0