Birsta med Emelie! ♥

I morse vaknade jag vid nio, ganska skönt att jag vaknade då. Hann jag med en låång dusch :) När jag var klar gick jag ner till stan och mötte Emelie. Och sedan tog vi bussen ut till birsta!
Har shoppat en massa, kollat på inrednings grejor åh så mycket snyggt det finns.. Jag älskar inredning!
Vi åt även en god lunch, bakpotatis med skagen haha det äter vi jämt när vi lunchar ihop ;) Vi blev där ute bra länge, är så himla mysigt att bara go och strosa, surra och skratta :) Skulle kunna ha såna här dagar varje dag, så härligt!

Träffade Therese och pojkarna där ute också, synd bara att pojkarna låg och sov men vi ses på söndag :) Och självklart var vi ju in och hälsade på Matilda när hon jobbade, sötfia du passar verkligen in att jobba där!

När vi kom in till stan gick jag och träffade Robin och Daniel. Och då gick vi till bite line och åt middag haha gud vad jag har ätit en massa gott i dag :P
Efter vi ätit skjutsade grabbarna hem mig och sedan for dom till sporthallen och ska kolla på innebandy.
Och som det ser ut för mig så blir jag bara hemma ikväll! Emelie frågade om jag ville med hon och Emma och dricka vin men jag hoppar det ikväll, börjar jobba halv nio i morgon bitti och då vill jag vara pigg :)

Är ju final på idol ikväll också, spännande ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

vi kommer imorgon :D

2009-12-12 @ 18:39:33
URL: http://barafaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0