Bra dag :)

I morse var jag pigg för ovanlighetens skull nu mera :P
Maria hämtade mig strax innan sju och sedan kasade vi ner till jobbet. Jag byggde om nonfooden, och det är en grej jag tycker om. Ställa upp nya grejor och göra fint :)
Slutade klockan två och sen dess har jag hunnit med att handla två julklappar och följt med mamma och kika på robins julklapp som han ska få utav hon :)

Åh det är snart jul, jag längtar som bara den! :D Vi ska även åka bort i mellan dagarna, ännu mera mys!

Nu ska jag börja med middagen här hemma så den är klar till min älskling kommer hem. Sedan så ska vi tvätta lite, har bokat tvättstugan endast för att tvätta sängkläder och handdukar. Orkade inte tvätta de sist :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0