Dan före dan före doppar dan ;P

I dag har jag hunnit med massor! Har varit på folktandvården och skrivit på ett avtal och sedan for jag med Robin ner till jops och åt lunch. Jätte mysigt :)
Började jobba klockan 14.00 och jobbade fram till 19.00. Sedan kom Ziri, Ida och Henning och hämtade mig :)
Vi for ut till birsta och då gick jag och Ziri och fikade på en gång haha fika monstrarna! Har även varit på jakt efter en nyårs klänning ikväll. Och jag hittade en klänning så jag får se om det kanske blir den ;)
Träffade Matilda där ute också så vi gick med henne en stund :) Så roligt att träffa min lilla gumma! Händer inte så ofta nu för tiden.. :/

Nu sitter jag hemma hos Ziri med hon och Ida och dricker milkshake, svin gott :D Vi ska fortsätta mysa på här nu så jag återkommer i morgon! Puss och kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0