Den här dagen gick väldigt fort!

Nu har jag nästan nyss kommit hem ifrån jobbet, sent :O Vi stänger klockan 20.00 men tro på fan att det jävlades för CH när han skulle räkna kassan.. Tror vi kom där ifrån tio i nio, som tur var fick jag skjuts utav han så jag slapp gå hem. Haha snart har alla på jobbet skjutsat hem mig ;P Gulliga dom!

Nu har jag precis ätit en tallrik fil och flingor och ska snart tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och vänta på att Robin ska komma hem ifrån träningen.
I morgon bitti ringer min klocka halv sex, väldigt tidigt.. Men lovade Maria att börja tidigare och hjälpa hon, så 20 i sju kommer hon hit och hämtar mig. Skönt att få skjuts till jobbet den tiden på morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0