Julaftons morgon :)

Här hemma har vi en riktigt härlig morgon tillsammans. Vi myser, trallar på och fixar oss för fullt, kom ju på att vi måste packa eftersom att vi faktiskt ska åka till stugan i Ljusdal i morgon bitti :)
Vi blir där fram tills måndag morgon, ska bli så skönt att åka bort på en liten semester tripp. Vi gjorde samma sak i fjol och det var så mysigt så det fanns inget annat alternativ för oss i år :D

Nu ska vi göra oss klara och sedan fara upp till mamma och ha liten julaftons morgon med min familj :) Vi ska äta jullunch och byta klappar med varandra. Sedan åker jag och Robin hem till hans mormor och morfar och ser på kalle anka och firar resten utav julafton med hans släkt :)
Är första året för mig då jag inte firar med min familj under självaste julaftonskvällen så det känns lite konstigt men jag och Robin vill vara tillsammans i år och bestämde oss för att göra så här :)

Vi önskar er en GOD JUL :D Kommer att blogga och förhoppningsvis lägga ut bilder under tiden då vi är i stugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0