Våran julafton :)

På förmiddan var vi med min familj hos mamma. Åt jullunch, fikade och bytte julklappar :) Jag fick massor med fint bland annat, presentkort, pengar, en klocka, underkläder, ett linne, parfym, krämer ifrån body shop, strykjärn, strykbräda, kort på mosters prinsar i fina ramar och ja jag kommer inte ihåg allt nu men jag är jätte nöjd med allt! Fick allt som jag behövde och hade önskat mig :D
Vi myste där fram till halv tre och sedan for vi vidare och fortsatte julen hos Robins mormor och morfar. När vi kom dit fick vi glögg som Stoffe hade kokat själv haha och där kan man ju alltså räkna med att det inte var alkoholfri glögg så den var lite starkare än vanlig glögg som man köper :P Men den var god till och med godare än den andra :)
Vi såg så klart på kalle anka, tradition! Sedan blev det julmat och satan vad man äter haha hua man äter så mycket så att man blir trött och bara vill gå och lägga sig.. Men det är gott så varför äta lagomt ;)
Vi fick så klart julklappar där med som bland annat en jätte fin serveringsskål, godis, ljuslyktor och två gemensamma presentkort på ikea, åh vi blev så glaad :D Vi vet precis vad vi ska köpa för dom hihiii, jag som älskar att köpa saker till hemmet!

Tusen tack allihop för fina julklappar och mysig dag :D <3






Här står Carina (Robins mamma) och försöker sätta fast skägget på tomten haha. Såg så sjukt roligt ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0