Fredag

I morse klev jag upp strax innan nio. Har varit till tvättstugan och bokat tvätt tid, hade hoppats på att det skulle vara ledigt nu på dan men sån tur hade jag inte :P

Jag sitter och äter frukost och segar på nu, känns jätte skönt att jag inte har några tider att passa idag. Förutom ikväll då när vi ska bort ;)
Funderar på att åka och sola en sväng sen, känns som det var ett tag sen nu..
Också skulle det behövas städas här hemma! Så en hemma dag kanske det får bli för mig idag :)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, det var jättekul att ses igår :)

2009-12-05 @ 16:21:49
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0