Go kväll :)

I dag har jag haft en mys dag tillsammans med Emelie :) Så härligt att träffas och sätta sig och ta en fika och bara surra av sig en massa. Våra munnar går i ett när vi ses ;)
Emelie rekommenderade ett nytt ställe att gå och fika på, stenstans bageri tror jag det hette ? Åh så mycket gott dom hade! Vi åt en varsin macka/baugette och en god bakelse var, haha sällan vi äter när vi ses gumman ;P Men det är mysigt ju!

Efter fikat gick vi en sväng på stan och shoppade lite, köpt mina sista julklappar så nu är jag klar :) Har även köpt ny "ljusdekoration" till vardagsrums bordet idag. Köpte jätte fina ljusfat, ljus, stenar och snö som jag har pysslat ihop snyggt tillsammans. Åh det vart nästan ett helt annat bord med de, så fint!
Fick lite inspiration igår när jag var inne på inredningsbutiken i matfors och i dag kunde jag inte hålla mig för att köpa och göra en alldeles egen dekoration..
Allt som allt blev det 300 kr så det vart dyrt men det är sånt som man inte köper varje månad, jag är nöjd och det vart snyggt! Huvudsaken ;)

Kommentarer
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

lägg ut bild gumman

2009-12-17 @ 06:55:44
URL: http://stoltmammatherese.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänkte göra det, men måste ha tillgång till att låna Robins dator så jag kan lägga upp bilden! Kanske ikväll :)

2009-12-17 @ 10:18:54
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0