God kväll!

Så nu har jag jobbat klart, min gulliga mormor kom och skjutsade hem mig så jag slapp gå :)
Sen jag kom hem har jag i mesta dels bara suttit i telefonen. Surrade med matilda i nästan en timme hehe surrkusarna! Jag älskar att prata i telefon :)
Sedan har jag surrat med Ziri och vi har planerat lite inför nyår. Kommer bli en kanon kväll, de känner jag på mig redan nu!

Jag är nu ledig fram tills på lördag. Så i morgon blir det tvättning här hemma, vi har inte tvättat på två veckor och det syns kan jag säga! Hua, men så kan det bli när man har haft fullt upp med annat :P
Har även klipptid 12.45 och det är något jag längtat till länge nu. Mitt hår växer alldeles för fort och nu har det blivit så långt att det knappt går att göra något med det.. Så det ska bli skönt att få det fixat :)

Nu ska jag ha en liten mysstund i soffan innan jag ska gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0