Gott Nytt År

Igår kväll kom Ziri och Ida och hämtade mig. Vi for hem till Ziri för att fixa köttet, planerade lite inför ikväll och så :) Myspys hade vi!

Dagens planer ser ut att bli en lugn och skön dag hemma, kanske att jag kommer ut på en prommenad. Hade det som förslag men Robin var inte nå sugen på att följa med så jag kanske tar en runda själv! Vill komma ut och få frisk luft känner jag så att jag är pigg ikväll :)
Sedan är det väl dags för att börja göra sig klar innan vi ska gå upp till jacobsdalsgatan ;)

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och stryka Robins skjorta. Hoppas ni får en trevlig kväll och GOTT NYTT ÅR på er! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej gumman. Hoppas att allt är bra med er. Ska du på ljuspartyt hos Therese? Det ska jag och det ska bli så kul. Alltid lika roligt att vara där.Hoppas i ses snart. kram Camilla.

2010-01-03 @ 09:52:44
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

Fina blogg vännen- älskar och saknar dej

Hoppas vi ses snart..

2010-01-03 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0