Hemma efter en härlig familje dag <3

I morse for jag med mamma och Elin ut till matfors och hälsade på Therese och pojkarna. Åh vi har haft det helt underbart! Busat, myst, fikat en massa gott, skrattat så att man fick ont i magen. Haha det finns inga som är lika krejsi som vi ;)
Vi klädde på oss och tog en prommis ner till lilla byn också i det mysiga snö vädret. Var bland annat in och kikade i den nya inrednings butiken dom öppnat där, så mycket fint! Jag blev helt kär i allt :)
Efter prommisen gick vi hem igen och myste och det slutade med vatten krig innan vi for hem haha det är vi det ;P
Jag fick ett par jätte fina gardiner utav Therese idag som jag ska ha i sovrummet. Gullis! :)

I kväll har jag och Robin varit på middag hos söt mormor med mamma och Elin. Hon hade gjort både förrätt och varmrätt, så himla gott! Och eftersom vi åkte med mamma dit så passade vi på att ta ett glas vin till middagen, lyx tisdag ;)

Man slutar inte leka för att man blir gammal,man blir gammal för att man slutar och leker!

Kommentarer
Postat av: kikki

åh vilken mysig dag :)

2009-12-16 @ 09:17:15
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0