Hemma :)

Nu är vi hemma efter en underbart mysig helg i stugan. Vi har verkligen haft det toppen, har myst, varit ute och lekt i snön. Jag och Robin gick ut med barna och åkte någon slags skibord och satan vad kul det var :) Man blir som ett litet barn när man åker sånt där hehe.. Gjorde även min första snö ängel för i år, dock så förstörde Robin den när han skulle försöka mula mig. Åh ibland önskar jag att man var lika stor som han så att man hade någon chans att ge igen ;P
Har blivit en hel del god mat och alkohol, nästan för mycket utav det goda kanske. Hua vad man äter kring jul :P Känner faktsikt att jag har en liten ångest nu så här i efter hand! Men samtidigt så är det jul så är det och har man semester sa har man :)

Ska försöka att komma ut på en walk i morgon bitti när jag vaknat så att jag får bort lite utav allt gott man proppat i sig den senaste veckan. Det kan behövas :P

Vi kom hem kring 13.00 tiden idag och då packade jag upp väskan, tog en dusch och sedan for jag och jobbade.
Har varit jätte mycket folk ikväll, märks att alla handlar inför nyår nu :)
När jag kom hem stog mitt hjärta och monterade ihop sängbordsdelen till våran säng som han har varit och köpt idag. Åh vad glad jag blev när han sa att han skulle åka och köpa den idag och det vart så fiint :D
Nu är det bara ett fint överkast som ska köpas så vi kan lägga på våra nya kuddar som jag köpte i helgen ;)

Borta bra men hemma kommer alltid att vara bäst ändå hur man än vrider och vänder på det! Det är skönt att fara bort och få känna att man har lite semester ibland men sen när man kommer hem så är det så skönt att få komma tillbaks till sitt eget :)
Nu sitter vi och ska se på en film, Robin har dukat fram ost och kex. Jag som hade bestämt att jag inte skulle äta något onyttigt idag, men det sket sig nu :P Haha hur ska man kunna leva ett nyttigt liv när jag lever med denna karl ;) Jag har försökt förr men det går inte!
Det är mysigt att äta gott ihop det säger ja ingenting om, jag älskar mat, godis och allt onyttigt. Jag tycker att man ska äta vad man vill, huvudsaken man mår bra :)

Nu ska jag bre ett kex med vitlöksost och se på filmen, sen blir det natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0