I stugan

Igår morse efter frukosten for vi hit till stugan och vi har det helt underbart här! Äter en massa gott, tar det lugnt och bara myser. Vi är 13 stycken och alla är så härliga :) Känns verkligen att man är på semester, man gör precis vad man vill utan alla dessa måsten.. Oavsett om man är ledig när man hemma så är det alltid en massa saker som ska göras! Så just nu njuter vi bara :D

Blev en ganska sen natt i natt, satt uppe och spelade kort, drack drinkar och skrattade så att man nästan fick ont i magen :) Vart natt mat vid 02.30 och sedan gick vi och la oss!

I dag har jag fått med mig Robin på Dollar Store. Finns så mycket fint och roligt att titta på där! Jag köpte några fina ljus, en års kalender och jätte snygga prydnads kuddar som vi ska ha på våran säng.
Har varit runt på alla möjliga ställen och tittat men har inte hittat några som har fallit för min smak så jag är så glad nu att jag hittat dom här. Dom är så snygg och man kan tro att dom kommer ifrån Boom eller Living, så jag tycker att jag har gjort ett bra fynd idag :)
Normalt så hade såna där kuddar kostat minst 200 kr mer än vad jag fick betala!

Vart lite update, nu ska jag gå och vara social ;) Kram på er så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0